Пролетта кацна и в „България Ер“ и донесе със себе си специални цени за пътешествениците. Националният превозвач пусна над 35 000 места на промоционални цени с пролетната си кампания.
Тя ще продължи до 5 април включително, като дотогава пасажерите могат да закупят самолетни билети до всички директни дестинации на авиокомпанията на ниски цени, и да ги използват с период на пътуване до 30 юни 2018 г.
В рамките на пролетната промоция еднопосочните полети от и до Милано са на цени от 45 евро, а тези до Рим - от 55 евро. Самолетните билети в едната посока за дестинации като Берлин, Ларнака и Барселона са намалени на 59 евро, като на промоционални цени са и еднопосочните полети за Мадрид (66 евро), Тел Авив (77 евро), Цюрих (79 евро), Амстердам (89 евро), Париж (99 евро), и Москва (127 евро).
От авиокомпанията са разкрили и повече места от най-ниската си ценова тарифа, като са подготвили и специални оферти за двупосочните билети до Брюксел (159 евро),давайки по-голяма възможност на пътниците да се възползват от пролетните цени.
Подробности за условията на пролетната кампания и цените на самолетните билети ще намерите в секцията „Промоции“ на уебсайта на „България Ер“. Резервации може да бъдат направени онлайн на www.air.bg, в офис на авиокомпанията, през Центъра за обслужване на клиенти на тел. +3592 402 04 00, на e-mail: callFB@air.bg или от туристически агент.


Как ще подаваме данъчни декларации след приемане на еврото?
Умеров: Постигнахме реален напредък по време на разговорите в Берлин
Нов астероид и мистериозен обект приближават Земята през декември 2025
Броят на левовете в обращение намалява
Башар Асад живее в „луксозно изгнание“ в Москва
На мен няма да ми се случи: Под 10% от имотите в България са застраховани
Макрон рискува да погребе завинаги споразумението с Меркосур
Дебатът на пазара на облигации за курса на Фед през 2026 г. набира скорост
Руският петрол се продава с "най-голяма" отстъпка в Китай след санкциите
ЕС: Китай започва издаване на общи лицензи за редкоземни елементи
Кой печели и кой губи на българския пазар през 2025
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Европа започва да се учи как да сваля дронове
Защо полетът на бомбардировача B-2 Spirit струва толкова скъпо?
Как американската товарна жп индустрия стана по-мръсна от въглищните електроцентрали
Тимъти Шаламе и Кайли Дженър си взимали почивка, но още са заедно
преди 7 години Отново много добър начин от страна на авиокомпанията за привличане на повече клиенти. Поздравления! отговор Сигнализирай за неуместен коментар